Retourneren

Ja, dat kan! Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen probleem. Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst eenvoudig retourneren.

  1. Meld je retour aan via ons portaal: https://retour.innosend.eu/farfallina
    Hier doorloop je stap voor stap het retourproces.
  2. Verwijder alle bestaande verzendlabels van het pakket. Doorstrepen is niet voldoende.
  3. Na aanmelding ontvang je per e-mail het DHL-retourlabel. Laat dit label scannen bij een DHL-afgiftepunt en lever daar je pakket in.
  4. Wij regelen de rest! Zodra we je retour ontvangen en gecontroleerd hebben, verwerken we deze. De kosten (€5,95) voor retourzending worden ingehouden op je terugbetaling of verrekend met een openstaande factuur.

    LET OP! Heb je je bestelling vóór 01 oktober 2025 geplaatst? Neem dan contact met ons op via 073-689 48 32 of via info@farfallina.nl

Geen DHL Servicepunt in de buurt? Geen probleem! Je kunt je bestelling ook retourneren via PostNL of een andere vervoerder. Let op: de verzendkosten van de gekozen vervoerder zijn voor jouw rekening.

Farfallina Lingerie & Badmode
Catelijnen 9
5241CW Rosmalen

Bewaar je verzendbewijs goed totdat je het aankoopbedrag hebt terug ontvangen.

Via ons retourportaal meld je je pakket eenvoudig aan. Het pakket verstuur je vervolgens met DHL

  • Kosten Nederland € 5,95

  • Kosten België & Duitsland € 7,95

We verrekenen deze kosten automatisch met je terugbetaling.
Langsbrengen in de winkel? Dat kan gratis!

  • Het artikel dient ongedragen te zijn en teruggezonden te worden in originele staat voorzien van aangehechte labels en kaartjes.
  • Pas een slip over je eigen broekje aan.
  • Voordat we het artikel naar je opsturen controleren wij deze uitvoerig op kwaliteit en afwijkingen. Als je het artikel vies maakt of beschadigd en onverkoopbaar blijkt mag je het artikel niet meer retourneren en kunnen we helaas geen restitutie meer geven. Desgewenst kunnen we het artikel naar je terugsturen nadat je de verzendkosten naar ons hebt overgemaakt. Het kwijtraken van een retourzending is voor eigen risico.
  • Artikelen die onder rembours worden teruggezonden, worden niet geaccepteerd. Ongefrankeerde zendingen worden wel geaccepteerd, maar de verzend- en administratiekosten bedragen dan €14,- en komen geheel voor eigen rekening.
  • Artikelen mag je passen, maar niet dragen. Pas een slip of broekje over je eigen slip heen aan.
  • Hygiëneproducten zoals panty’s en mondkapjes waarvan de verzegeling na de levering is verbroken kunnen niet geretourneerd worden.
  • Je kan voor het kenbaar maken van een herroeping ook gebruikmaken van het Europese modelformulier van herroeping, maar dit is niet verplicht. Klik hier om het formulier te downloaden.

Een artikel kun je bij Farfallina online niet ruilen. We verzoeken je vriendelijk online een nieuwe bestelling te plaatsen of kom gezellig naar onze winkel in Rosmalen om een aankoop te doen.

Ook artikelen uit de sale of artikelen met korting mogen gewoon retour. Je kunt niets met een artikel wat niet past. LET OP! Wanneer je gehele bestelling uit sale artikelen bestaat krijg je geen verzendkosten terug.

Zodra Farfallina je retour heeft ontvangen, wordt deze binnen 3 werkdagen verwerkt. Je krijgt een retourbevestiging per e-mail. Binnen ca. 2 werkdagen maken we het geld over naar je bank-, creditcard- of Paypal rekening. We betalen altijd terug via de betaalmethode zoals je je bestelling betaald hebt.

Bij Farfallina denken we graag met je mee. Je kunt je voedingsBH’s lekker op tijd bestellen en pas na je bevalling terug sturen. Mocht de maat toch niet helemaal goed zijn dan mag je de voedingsBH binnen 60 dagen na ontvangst van je bestelling ruilen of retourneren, tot maximaal 14 dagen na de geboorte van je kindje. Stuur je dan wel een geboortekaartje mee?

Als je de artikelen in de winkel wilt retourneren, kun je je pakket gratis afgeven in onze winkel aan de Catelijnen 9 in Rosmalen. We geven geen contant geld terug in de winkel. Het terug te ontvangen bedrag wordt via de betaalmethode waarop je hebt gekozen bij het plaatsen van je bestelling teruggestort. Cash geld terugkrijgen is niet mogelijk.

Om artikelen te ruilen in de winkel: neem de artikelen en het originele retourformulier uit je pakket mee naar onze winkel. Je betaalt de nieuwe aankoop daar in de winkel.

Bij achteraf betalen via Billink mag je de teruggestuurde artikelen aftrekken van het te betalen bedrag. Meld je retour vooraf aan bij Billink. Zodra je retourzending is ontvangen, zal Billink een aangepaste factuur sturen. Je kunt je retour aanmelden via je Billink-account of de Billink-app.