Retourneren
Wanneer je ontevreden bent met je online aankoop, kun je artikelen binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren. Een uitzondering geldt als de bestelling nog niet compleet is.
Ja, de retourkosten zijn altijd voor jouw eigen rekening, tenzij je het pakket in de winkel retourneert. Retourneren via ons retourportaal (PostNL) kost:
NL: €5,95
BE & DE: €7,95
Retourneren in de winkel is gratis.
Als je ervoor kiest om de artikelen naar onze webshop te retourneren, kan dit via ons retourportaal (voor NL, BE en DE). Zo werkt het:
- Retourneer de artikelen, indien mogelijk, in de originele verpakking en met de originele labels.
- Voeg het ingevulde retourformulier toe
- Ga naar farfallina.shipping-portal.com en volg de stappen.
Je kunt het pakket naar een PostNL-punt brengen. Plak het retourlabel over het originele verzendlabel van Farfallina en geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig melden als een retour niet of slechts gedeeltelijk is verwerkt. De klantenservice kan dan een onderzoek instellen.
Je kunt er ook voor kiezen om de artikelen op een andere manier aan ons te retourneren. In dit geval zijn de directe kosten voor het terugzenden van de goederen ook voor jouw rekening. Voeg het retourformulier bij de bestelling en plak het retourlabel duidelijk op de buitenkant van de verpakking:
FARFALLINA
Catelijnen 9
5241CW Rosmalen
Bewaar je verzendbewijs goed totdat je het aankoopbedrag hebt terug ontvangen.
- Het artikel dient ongedragen te zijn en teruggezonden te worden in originele staat voorzien van aangehechte labels en kaartjes.
- Pas een slip over je eigen broekje aan.
- Voordat we het artikel naar je opsturen controleren wij deze uitvoerig op kwaliteit en afwijkingen. Als je het artikel vies maakt of beschadigd en onverkoopbaar blijkt mag je het artikel niet meer retourneren en kunnen we helaas geen restitutie meer geven. Desgewenst kunnen we het artikel naar je terugsturen nadat je de verzendkosten naar ons hebt overgemaakt. Het kwijtraken van een retourzending is voor eigen risico.
- Artikelen die onder rembours worden teruggezonden, worden niet geaccepteerd. Ongefrankeerde zendingen worden wel geaccepteerd, maar de verzend- en administratiekosten bedragen dan €14,- en komen geheel voor eigen rekening.
- Artikelen mag je passen, maar niet dragen. Pas een slip of broekje over je eigen slip heen aan.
- Hygiëneproducten zoals panty’s en mondkapjes waarvan de verzegeling na de levering is verbroken kunnen niet geretourneerd worden.
- Je kan voor het kenbaar maken van een herroeping ook gebruikmaken van het Europese modelformulier van herroeping, maar dit is niet verplicht. Klik hier om het formulier te downloaden.
Een artikel kun je bij Farfallina online niet ruilen. We verzoeken je vriendelijk online een nieuwe bestelling te plaatsen of kom gezellig naar onze winkel in Rosmalen om een aankoop te doen.
Ook artikelen uit de sale of artikelen met korting mogen gewoon retour. Je kunt niets met een artikel wat niet past. LET OP! Wanneer je gehele bestelling uit sale artikelen bestaat krijg je geen verzendkosten terug.
Zodra Farfallina je retour heeft ontvangen, wordt deze binnen 3 werkdagen verwerkt. Je krijgt een retourbevestiging per e-mail. Binnen ca. 2 werkdagen maken we het geld over naar je bank-, creditcard- of Paypal rekening. We betalen altijd terug via de betaalmethode zoals je je bestelling betaald hebt.
Bij Farfallina denken we graag met je mee. Je kunt je voedingsBH’s lekker op tijd bestellen en pas na je bevalling terug sturen. Mocht de maat toch niet helemaal goed zijn dan mag je de voedingsBH binnen 60 dagen na ontvangst van je bestelling ruilen of retourneren, tot maximaal 14 dagen na de geboorte van je kindje. Stuur je dan wel een geboortekaartje mee?
Als je de artikelen in de winkel wilt retourneren, kun je je pakket gratis afgeven in onze winkel aan de Catelijnen 9 in Rosmalen. We geven geen contant geld terug in de winkel. Het terug te ontvangen bedrag wordt via de betaalmethode waarop je hebt gekozen bij het plaatsen van je bestelling teruggestort. Cash geld terugkrijgen is niet mogelijk.
Om artikelen te ruilen in de winkel: neem de artikelen en het originele retourformulier uit je pakket mee naar onze winkel. Je betaalt de nieuwe aankoop daar in de winkel.
Bij achteraf betalen mag je teruggestuurde artikelen aftrekken van het bedrag dat betaald moet worden. Meld je retour vooraf aan bij Klarna zelf. Klarna zal dan een aangepaste factuur sturen zodra je retourzending is ontvangen. Je kunt je retour aanmelden via jouw Klarna-account of via de Klarna-app. Lees meer over Klarna.